Бізнес-планування стартап проектів

На основі тематичних досліджень і конференцій (дискусій) курс досліджує такі проблеми функціонального планування в компаніях-початківцях:послідовність процесу бізнес-планування, розробка планів: маркетингового, виробничого, організаційного, розробка стратегії фінансування.

Підприємництво

Ґрунтуючись на тематичних дослідженнях і публічних обговореннях, курс досліджує функціональні управлінські проблеми у стартапах, а саме:
  • Управління виробництвом. Коли і як слід на ранніх етапах стартапу вводити формальне управління виробничими процесами (встановлення пріоритетів проекту та системи простежування; стратегічний план);
  • Інженерія. Як знизити ризики в стартапи, які пов’язані з розробкою програмного забезпечення на замовлення? Які існують компроміси, пов’язані з розробкою програмного забезпечення, і коли кожен з них має сенс?
  • Збут. Коли стартап повинен виконати перші продажі? Як реагувати на потреби бізнес-клієнтів для пристосування  товару до індивідуальних потреб споживача?
  • Маркетинг. Як оптимізувати використання різних методів залучення клієнтів? Які точки зору актуальні в  ціноутворенні радикально нової інновації?
  • Розвиток бізнесу. Як захистити інтереси стартапу в очах потужних партнерів під час асиметричних переговорів?

Лідерство та управління командою в Стартапі

Курс спрямований на розвиток компетенцій в області лідерських стратегій для забезпечення ефективності організацій в динамічних умовах сучасного суспільства. Курс заснований на інноваційних принципах Еко-Гуманістичної Технології Саморозвитку (ЕГТСР), яка інтегрує теоретичне і практичне навчання у формі інтерактивних лекцій, що відбивають процес навчання в ході самого життя.

Інноваційний менеджмент

Ознайомлення з повний оглядом типів інновацій, інноваційних процесів і ресурсів інноваційних ідей. Визначати, аналізувати і критично оцінювати характеристики критеріїв успіху інноваційних пропозицій. Погоджувати впровадження нових пропозицій в рамках бізнес- і корпоративних сценаріїв. Керувати ресурсами для досягнення інноваційних результатів. Розуміти інновації як базовий бізнес-процес і як можна керувати інноваціями. Розрізняти деякі ключові характеристики успішних інновацій та успішних інноваторів. Розуміти можливості і проблеми інновацій. Виявляти і розробляти інноваційні бізнес- і корпоративні можливості.

Закон про інтелектуальну власність

Курс гарантує:

  1. знання і розуміння основних елементів права інтелектуальної власності, правових взаємовідносин між поняттями, цінностями, принципами і правилами щодо інтелектуальної власності;
  2. знання і розуміння більш широкої правової бази ІС різних країн;
  3. розуміння ролі об’єктів промислової власності в успішному просуванні продукту на ринок;
  4. придбання навичок правової охорони товарних знаків, захисту в рамках загального права і етапів реєстрації;
  5. розуміння і теоретичні знання основних положень авторського права, патентів та застосування цифрового підпису в правовому спорі;
  6. навички отримання, аналізу та передачі правової інформації та питань.

Вісник Сумського державного університету. Економіка.